Khamis, 28 Jun 2012

Apa itu NUFFNANG?


Apa itu nuffang? Nuffnang adalah komuniti pengiklanan blog. Komuniti ini telah disertai lebih kurang 180,000 blogger. Setiap blogger yang menyertai akan meletakkan beberapa jenis banner iklan di blog masing-masing.
Apa yang menariknya pada nuffnang ini adalah kita akan dibayar mengikut pilihan kempen kita. Sama ada kita mahu ikut impression atau ikut klik. Biasanya blogger akan memilih untuk mengiklan mengikut jumlahimpression .
Saya sangat yakin warga blogger yang sudah masyi (otai) didalam dunia menjana pendapatan melalui internetini sudah pun mengenali apa itu nuffnang. Jadi, anggap sahaja pos saya buat untuk newbie yang baru berjinak-jinak dengan dunia buat duit melalui blog.
Saya akan kongsikan selepas-selepas ini pengalaman saya bersama nuffang dan tips untuk dapat BE daripada Nuffang.
Setakat ini dahulu. Saya tidak mahu panjang-panjang untuk mula-mula ni kerana banyak lagi yang saya ingin kongsikan selepas ini. Kalau nak sertai boleh tekan SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan